شد mBillionth پیوست برنده جایزه برتری

دست یابی به جایزه عالی mBillionth  در جولای 2012، نقطه عطف دیگری بود که پیوست به عنوان یکی از بهترین وپیش قدم ترین نهاد سرگرمی های تیلفون همراه در جنوب آسیا به آن نایل شد.

رسیدن پیوست به مرحله رقابت های جهانی و به رسمیت شناخته شدن آن به عنوان یکی از بهترین شرکت های تکنولوژیکی در منطقه  یک دستاورد عظیم و قابل توجه برای پیوست به شمار می رود.

پروگرام جایزه mBillionth جنوب آسیا سه سال پیش توسط بنیاد توانمندسازی دیجیتالی  درهمکاری با وودافون  آغاز شد که هدف ان  ایجاد هم آهنگی بین صدها  شرکت نوآوری کننده ومبتکر جهت پیدا نمودن راه های جدید در مورد چگونگی تاثیر بر توسعه اجتماعی و اقتصادی می باشد. با شناخت وتبارز نوآوران، جایزه mBillionth جنوب آسیا می خواهد برای تشویق نوآوری و شکوفایی در تکنولوژی تیلفون همراه و نیل به انکشاف ارتباطات و توسعه گامی موثری بردارد.

پیوست به عنوان یک شرکت پیشتاز در بخش ارتباطات اجتماعی در افغانستان،  در سومین گرد همآیی جایزه mBillionth جنوب آسیا شرکت ورزید وقبل از شرکت، در ماه می 2012 معلومات مربوط به ابتکارات شرکت پیوست را جهت ورود به این سازمان فرستاد.

در اواسط ماه جولای 2012، پیوست به حیث بهترین مبتکر سرگرمی های تیلفو ن همراه نامزد گردید و مسئولین ارشد پیوست جهت دریافت جایزه و مشارکت در مراسم توزیع جوایز که بتاریخ های 21-22 جولای 2012 در دهلی نو برگزار شد دعوت گردیدند.  خوشبختانه، درجریان انتخاب نهایی، هیئت منصفه هفده عضوی که مسئول نظارت بر فرآیندهای انتخاب جوایز بودند پیوست را به دلیل بهترین کارایی و بهترین نوآوری در تیلفون های همراه  به عنوان برنده جایزه   mBillionth 2012 جنوب آسیا اعلام کردند.

پیوست تنها شرکت افغانی بود که به خاطر انجام بهترین خدمات و نوآوری ها در سرگرمی های تلفون همراه و خدمات دارای ارزش اضافی یا VAS افتخار اهدای این جایزه را بدست آورد.

 در طی دو سال گذشته، پیوست پیشتاز در نوآوری ها در بخش تیلفون های همراه وتکنالوجی معلوماتی وخدمات دارای ارزش اضافی  موبایل بوده  و باب از فرصت هایی تازه را برای ارتباطات و تماس های جوانان، توسعه تجارت و خاصتا تجارت موبایلی و الکترونیکی در افغانستان باز نموده است.

در این سال، جایزه ام بلیون برتری ها وابتکارات در تیلفون ها ی همراه را در 10 دسته شناسایی نمود.  پیوست از میان صد ها سازمان وشرکت اشتراک کننده از سراسر جنوب آسیا به حیث برنده جایزه mBillionth انتخاب شد.

[wppa type=”slide” album=”3″][/wppa]