پیوست در اجلاس اجتماعی سران خوب که توسط برنامه عمران سازمان ملل متحد میزبانی شده است اشتراک نمود

پیوست در اجلاس سران خوب اجتماعی که در مقر برنامه عمران سازمان ملل متحد در کابل برگزار شده بود اشتراک ورزید. پیوست به عنوان یک سازمان رسانه یی اجتماعی برتر در افغانستان که بازار شبکه ارتیاطات اجتماعی پیام های کوتاه کتبی تیلفونی را از اوایل سال 2011 تا کنون تحت سلطه دارد به این اجلاس دعوت شده بود.

نشست های اجتماعی سران خوب در بیش از 200 محل در سراسر جهان برگزار گردید و از پکنگ تا نایروبی و از کابل تا جوبا درهمه جا راه اندازی شد. اجلاس اجتماعی سران خوب به طور مشترک توسط پیشگامانی چونMashable ، 92Y، اریکسون، بنیاد بیل و ملیندا گیتس و برنامه عمران سازمان ملل متحد براه انداخته شد. در نتیجهء پشتیبانی بی دریغ دو عضو وشریک جدید اجلاس اجتماعی سران خوب، یعنی بنیاد بیل و ملیندا گیتس و برنامه توسعه ئی سازمان ملل متحد، امسال اجلاس اجتماعی سران خوب در سطح بی سابقه ای از مشارکت های وسیع بین المللی برخوردار بود.

اجلاس اجتماعی سران خوب که بتاریخ 22-24 سپتامبر برگزار شد، یک گروه پرتحرک وپویای از رهبران جهانی و نوآوران و مبتکران را از سراسر جهان دور هم جمع نمود تا در مورد قدرت تفکر مبتکرانه ونقش تکنولوژی برای حل بزرگترین چالش های موجود و چالش ها ی در حال تکامل بشریت با هم بحث و گفتگو نمایند.

 پیوست به عنوان یکی از پیشگامان چنین تفکر نوآورانه در افغانستان در اجلاس یاد شده نقش مرکزی ایفا نمود. لازم بتذکر است که “چگونه رسانه ها و تکنالوجی جدید می توانند در جامعه راه حل های جدید به وجود بیاورند؟” موضوع اصلی بحث های اجلاس کابل را تشکیل میداد.

آقای عبدالصبور مبارز، یکی از کارشناسان تکنالوجی معلوماتی پیوست به نمایندگی از سازمان در اجلاس اشتراک نموده بود. در این اجلاس، مقامات عالی رتبه وزارت مخابرات وتکنالوجی معلوماتی و نمایندگان ارشد شرکت های ارتباطات اجتماعی و شرکت های تکنالوجی معلوماتی در اطراف یک میز دور هم گرد امده بودند.