امضا قرارداد با تلویزیون راه فردا

پیوست بتاریخ اول اکتبر 2012، توافقنامه یی را درمورد استفاده از خدمات نظر سنجی وبحث های اس ام اسی با تلویزیون راه فردا به امضا رسانید. بر اساس این توافقنامه، پیوست  متعهد گردیده است که برنامه های اجتماعی مورد پسند تلویزیون راه فردا و برنامه های مباحثاتی آنرا حمایت وپشتیبانی نماید تا نظریات، پیشنهادات و انتقادات بینندگان را به صورت  زنده دریافت نماید. این خدمات تلویزیون راه فردا را قادر خواهد ساخت که به محض دریافت پیامهای کوتاه کتبی بینندگان از طریق شارت کود معروف پیوست (یعنی شماره 729)، نظریات بینندگان را در نوارهای خبری تلویزیون خود به نشر بسپارد.

تلویزیون راه فردا یکی از شبکه های تلویزیونی اجتماعی فعال در افغانستان است که اکثریت برنامه های خودرا به پخش وارائه بحث های تفکر برانگیز،  تفسیرهای سیاسی،  اجتماعی و دینی  وبرنامه های  ورزشی در شبکه های ماهواره ای خود  اختصاص داده است. برای اینکه این بحث ها و صحبت های گروهی بیشتر پر جوش و خروش و سرگرم کننده شوند، پیوست طریقه رای دادن را با پاسخ های چند گزینه یی برای شبکه یاد شده فراهم می نماید.

 در پایان هر برنامه، پیوست رای های مجموعی که بینندگان برای تایید و یا رد هر نظریه فرستاده اند را به شبکه یاد شده فراهم می کند . برای مسائل ومباحثی که دارای جوانب مختلف بوده و جواب های متعدد داشته باشند، نتیجه رای گیری با انتخاب چند گزینه یی آن فراهم خواهد شد.