پیوست در یک رقابت جهانی موبایل فینالیست شد

پیوست در پروسه رقابت های موبایل اکسیلنس اوارد یا  جایزه تعالی موبایل در ایالت کالیفرنیای امریکا در رده  بهترین های بین المللی به مرحله نهایی صعود نمود ومانند ستاره تابناکی در آسمان رقابت های جهانی تکنالوجی موبایل درخشید. بتاریخ هجدهم اکتبر 2012، رئیس هیئت یواسترونکس حین بازدید از شهر مارینا دل ری، که یک شهرک پرزرق وبرق در حومه لس آنجلس می باشد فرمودند: ” موفقیت پیوست برای رسیدن به مرحله نهایی خبر بزرگی برای یواسترونکس به حیث یک شرکت مادر به حساب می رود.  این رقابت رقابت آسانی نبود، پیوست درین رقابت ها که از جمله پرطرفدار ترین و با نفوذ ترین جایزه در صنعت تکنالوجی معلوماتی میباشد با برخی ازشرکت های چند میلیارد دلاری در سطح پنجصد شرکت ثروتمند امریکایی و بین المللی چانه زده است. این افتخار متعلق به کارمندان هر دو شرکت یواسترونکس و پیوست می باشد که مشترکا برای دریافت آن سعی وتلاش نموده اند.”

موبایل ایکسیلنس اوارد یا جایزه تعالی تیلفون های همراه از تمام دست اندرکاران تکنالوجی موبایل نمایندگی می نماید که نوآوری بخشی از روال آن را تشکیل میدهد. درین رقابت ها اکثراٌ از هر خانواده شرکت های تکنالوجی موبایل اشتراک ورزیده بودند به شمول آنانیکه تازه  ابتکاری را آغازنموده ویا مصروف کار بالای محتوا هستند چه این محتوی شامل سرگرمی باشد یا ورزش و یا برنامه های دیگر. درین رقابت ها، نام های بزرگی چون سمسونگ، تلویزیون ABC، مرسدیز بنز، والمارت، ترک سیل، CBS Interactive، Fox Digital Entertainment وغیره به چشم می خورند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جایزه موبایل ایکسلنس اوارد، به لنک زیل مراجعه کنید: http://mobilexawards.com/index.php/winners-nominees/2012-mobile-excellence-awards