پیوست جشنواره 2013 ساوند سنترال در کابل را حمایت مالی نمود

جشنواره  4 روزه ساوند سنترال 2013 که در صالون لیسه استقلال در کابل برگزار گردید، سراسر یک موفقیت بزرگ بود. جشنواره ساوند سنترال که مدرن ترین جشنواره موسیقی آسیای میانه به حساب می آید یگانه رویداد موسیقی منطقه ای است که در کابل جشن گرفته میشود. در طول چهار روز، هزاران نفر از مردم دراین جشنواره اشتراک ورزیدند و ازین جشنواره که اجرات سی گروه هنری و آهنگ های  20 آواز خوان و هنرمند را به نمایش گذاشته بود لذت بردند. بیشتر این هنرمندان از ایالات متحده آمریکا، انگلستان، استرالیا، فرانسه، پولند و ازبکستان به کابل آمده بودند. یکی از روز های این جشنواره  کلاٌ به زنان اختصاص یافته بود  که در ان صدها نفر از دوستداران موسیقی از میان سازمان های زنان، دختران مکاتب، گروه های دختران پیشآهنگ، زنان مسکون در خانه های امن و سایر  دختران وبانوان مربوط به همه افکار، پیشینه ها، وابستگی های سیاسی و تنوعات قومی اشتراک ورزیده بودند.

جشنواره 2013 ساوند سنترل یکی از معدود رویداد های تفریحی در کابل به حساب می آید که از گسترده ترین پوشش مطبوعاتی برخوردار گریده بود. همه رسانه های بزرگ بین المللی و سازمان های رسانه های محلی این رویداد 4 روزه را پوشش خبری دادند. اما پیوست به حیث یکی از حامیان اصلی وکلیدی این جشنواره،  در گسترش اطلاع رسانی و اتصال جشنواره به مردم سراسر جهان نقش کلیدی را بازی نمود.

در طول مدت این جشنواره، پیوست این کنسرت را از طریق وب سایت ساوند سنترل به صورت زنده به بینندگان در سراسر جهان به نشر رسانید. همزمان، پیوست نظرات بینندگان و دیدگاه های آنان را در مورد آهنگ های هنرمندان اشتراک کننده از طریق شبکه مستقیم پیوست (پیوست لایو) توسط پیام های کوتاه کتبی به صورت زنده و مستقیم پخش نمود.  لازم به تذکر است که پیام های ارسالی بینندگان در یک لوحه بزرگ در داخل صالون کنسرت به صورت مستمر به نمایش گذاشته می شد.

در چند سال  اخیر، پیوست تعداد زیادی از برنامه های فرهنگی، موسیقی و تفریحی، رویدادهای ورزشی، برنامه های آموزشی، نشست های اجتماعی روشن فکرانه و  بحث های گروهی داغ و جدال برانگیز را سازمان داده واز آنها حمایت بیدریغ نموده است.

[wppa type=”slide” album=”5″][/wppa]