اولين نرم افزار خبری برای تيليفون های همراه هوشمند توسط پیوست

شبکه ارتباطات همگانی پیوست در 27 نوامبر سال جاری اولین نرم افزار خبری برای تیلیفون های همراه هوشمند را تحت نام “پیوست نیوز” یا اخبار پیوست در دسترس علاقمندان قرار داد. این ابتکار با همکاری خبرگزاری خامه پرس و سایت اقتصادی ودصم تازه ترین اخبار افغانستان و جهان را در دسترس مشترکین تیلیفون های هوشمند میگذارد.

اخبار پیوست 800 هزار تن دارنده تیلیفون های هوشمند در افغانستان و همچنان میلیون ها تن دیگر را در سراسر جهان قادر خواهد ساخت تا از تازه ترین رویداد های سیاسی، ﺍقتصاﺩی، تجارتی، تفریحی و ورزشی به زبان های دری و انگلیسی مستفید گردند. این برنامه طوری طراحی شده که اخبار تازه نشر شده در خامه پرس و ودصم را داونلود و نگهداری مینماید.

آقای جس کلب پیترسن رئیس بخش توسعه تجارت شبکه همگانی پیوست در یک مصاحبه با روزنامه آنلاین ودصم گفت “همانقدر که ما در مورد این (اپ App) برنامه هیجانی استیم به همان اندازه خوشحال استیم که پیوست نیوز را به طور رایگان به دسترس علاقمندان قرار داده ایم. با همکاری روزنامه های خبری خامه پرس و ودصم و با کار و فعالیت زیاد ما توانستیم یک نرم افزار با کیفیت بالا، طراحی و دیزاین زیبا بسازیم.”

 پیوست نیوز را از  iTunes App Store و  Google Play بطور مجانی داونلود نماید. استفاده و داونلود اخبار پیوست رایگان است. شما همچنان میتوانید این نرم افزار را از ویب سایت http://news.paywast.af  و یا با فرستادن پیام کوتاه کتبی App به 729 از تيليفون های افغان بیسیم، اتصالات و MTN  بدست بیاورید.

پیوست نیوز را داونلود  نماید و اولین شخصی باشید که اخبار را بدانید.

.برای تنزیل و نشر مطلب مطبوعاتی اخبار پیوست اینجا را کلیک نمائید