پیوست برنامه بول یا نرخ تبادله اسعار را برای مبایل های هوشمند راه اندازی نمود

شبکه ارتباطات همگانی پیوست به روز سه شنبه 25 سنبله  برابر با 15 سپتامبر2015 در نمایشگاه غذایی که در مرکز نمایشگاه افغانستان براه انداخته شده بود، محصول جدید خویش را به نام Bol App  به معرفی گرفت.

بول برنامه نرخ تبادله اسعار میباشد که توسط شبکه ارتباطات همگانی پیوست طراحی شده و این خدمات در مبایل های هوشمند اندروید قابل دسترسی است. همچنان با استفاده از شبکه های بزرگ مخابراتی میتوان از طریق اس. ام. اس با ارسال حرف (ت) به شمارۀ 729 از این خدمات مستفید شد. در حال حاضر بیشتر از هفتاد هزار کاربر در افغانستان از خدمات بول شبکه ارتباطات همگانی پیوست استفاده مینمایند.

ریشۀ کلمۀ بول از حلقۀ صرافان و معامله کنند گان اسعار که در مکان های مشخص سرای شهزاده جهت انجام معاملات پولی و تبادله اسعار گرد هم میآیند، گرفته شده است. معاملات حلقه یاد شده، نرخ اسعار را در بازار های افغانستان تعین میکند. بول نرخ دقیق و لحظه به لحظه ای اسعارمهم جهان را در بازار های افغانستان، در جریان معاملات اخذ نموده و برای کاربران خویش ارایه مینماید.

برنامه نرخ تبادله اسعار(بول) را میتوانید همین حالا از صفحه رسمی بول: www.bol.af و گوگل اپ ستور دانلود نمایید. دانلود برنامه بول رایگان بوده و همه روزه یکبار نرخ اسعار مهم جهان را برای تمام مشتریان به شکل مجانی  پخش مینماید؛ اما برای دریافت آخرین نرخ اسعار بطور لحظه به لحظه، مشترکین باید یکی از بسته های بول را خریداری نمایند. بسته های بول، شامل بسته های یکبار مصرف، بسته هاى روزانه و هفته وار به شکل نامحدود از بازار قابل خریداری میباشند. در صفحه بول با فشار به تصویر قفل،  شما میتوانید یکی از بسته های بول را انتخاب نموده و در پائین صفحه،  شمارهٔ کارت تضمین را وارد نموده  و یکی از بسته ها را خریداری کنید. همچنان برای استفادهٔ برنامهٔ بول، شما میتوانید با تماس به شرکت پیوست یک شمارهٔ‌ کارت تضمین را بطور رایگان بدست آورید.

در صفحهٔ اصلی برنامهٔ بول، دو گزینهٔ خرید و فروش وجود دارد. هر گزينه، نشان دهندهٔ نرخ اسعار در تاریخ و زمان معین است. تاریخ و زمان، نشان دهندهٔ آخرین زمان درج نرخ در برنامه میباشد. هر دو بخش خرید و فروش، بازتاب دهندهٔ نرخ اسعارمربوطه است. در برنامه بول، شما میتوانید مبلغ دلخواه خود را نوشته و در مقابل  اسعار دیگر مقایسه و محاسبه نمائید.

برای دریافت معلومات بیشتر در مورد دانلود و چگونگی استفاده از این پیشکش، به صفحه رسمی بول www.bol.af مراجعه نمایید.