همکاری پیوست با برنامه های متعدد تلویزیون سبا

پیوست  در ماه جولای سال 2012 توافقنامه همکاری متقابل را با تلویزیون سبا به امضا رساند. بر اساس این توافقنامه، پیوست تلویزیون سبا را کمک خواهد کرد تا درجریان پخش برنامه های محبوب وپر دیدنی خود که  به صورت روزانه پخش می شود، نظریات مردم را به صورت زنده ومستقیم دریافت نموده و بازتاب دهد. لازم بیاد آوری است که بسیاری از برنامه های تلویزیون سبا  برای ایجاد آگاهی در مورد مسائل مهم اجتماعی از جمله حقوق زنان و کودکان و حقوق افراد معلول ایجاد شده است. همچنین، تلویزیون سبا یک سلسله از مسائل مهم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را با تجزیه  ها و تحلیل های متخصصین به بینندگان عرضه می نماید.

 درجریان این نمایشات وپروگرام ها، به بینند گان فرصت داده خواهد شد تا نظریات خود را درقالب سوالات چند گزینه یی ابراز بدارند.

 درین مشارکت،  پیوست و تلویزیون سبا یکجا تلاش خواهند ورزید تا بینندگان را کمک نمایند که از طریق ارسال پیام های اس ام اس که به صورت زنده بر روی نوارهای خبری شبکه تلویزیون نشان داده خواهد شد به صورت موفقانه در این بحث ها شرکت نمایند.

پیوست از طریق رابط کاربری و کود مختصر 729 خود که تقریبا با همه  شرکت های مهم مخابراتی وصل می باشد، به شبکه تلویزیونی سبا  مساعدت خواهد نمود که پیام های کوتاه کتبی  مشترکین تمام این شبکه ها را دریافت نماید.  در همین حال، در پایان هر یک از برنامه ها، پیوست از طریق سیستم خود کار خود نتیجه آراء ونظریات ابراز شده را در اختیار تلویزیون سبا قرار میدهد.